Haal straks uw extra toegangsmethode boven!
Keytrade Bank
keytradebank.be
01 november 2023
2 minuten te lezen
Smartphones gaan nu eenmaal niet eeuwig mee. Die dekselse dingen geven soms niet thuis wanneer u ze net nodig hebt. Maar niet getreurd, met deze eenvoudige tip blijft uw toegang tot uw rekeningen alvast gegarandeerd.
Maak zelf een of meerdere extra “Softkeys” aan.
1. Hoe zorgt u voor die extra Softkey?
- Log in met uw huidige Softkey (Hardkey) op de transactiesite
- Ga achtereenvolgens naar uw eigen naam bovenaan rechts op uw scherm en klik daar achtereenvolgens op ‘voorkeuren’ en ‘authenticatie’ (onder veiligheid)
- Klik daar op een ‘extra Softkey toevoegen’ en bevestig.
Daarna neemt u uw reservetoestel (andere smartphone, iPad) en volgt u de volgende procedure:
Ga naar de App Store of naar de Google Play Store en download de Keytrade Bank-app
- Maak een profiel aan
- Selecteer daarbij Softkey
- Kies en bevestig uw pincode
- Scan de code op uw transactiesite met dit reservetoestel
Uw extra Softkey is nu klaar voor gebruik.
2. Huidige Softkey of Hardkey kwijt?
Het is snel gebeurd: smartphone kapot, die Hardkey te goed weggelegd … Dat kan iedereen overkomen en, geloof ons, het komt meer voor dan u denkt.
In het beste geval had u al een extra Softkey zoals hierboven geïnstalleerd. Maar niet getreurd, want met itsme® beschikt u over nog een manier om uw toegang via Softkey terug in orde te krijgen. Klik gewoon op 'Geen toegang meer?' bij het inloggen.
Hebt u geen van beide? Contacteer ons en wij sturen u per brief de procedure om een nieuwe Softkey te installeren. Of een nieuwe Hardkey.