Hoe kunnen we u helpen?
Payconiq by Bancontact
Wanneer u de Payconiq by Bancontact-app installeert, gaat die u vragen om een rekening en een bankkaart toe te voegen. Beide opties zijn beschikbaar bij Keytrade Bank, maar u hebt wel in beide gevallen een Hardkey nodig.
Hoe voegt u uw zichtrekening bij Keytrade Bank toe in de app?
- Kies ‘betaalmiddelen’ in de Payconiq by Bancontact-app
- Klik ‘koppel een bankrekening’ (als u al een gekoppelde bankrekening hebt, dient u die eerst te ontkoppelen)
- Selecteer Keytrade Bank en vul uw gebruikersnaam in
- Teken met uw Hardkey
- Kies uw zichtrekening
Hoe voegt u uw bankkaart van Keytrade Bank toe in de app?
- Kies ‘betaalmiddelen’ in de Payconiq by Bancontact-app
- Klik op ‘voeg een kaart toe’
- Selecteer Keytrade Bank
- Vul uw kaartgegevens in
- Teken met uw Hardkey
Welke rekeningen kunnen niet gekoppeld worden in de Payconiq by Bancontact-app?
Professionele rekeningen en rekeningen van minderjarigen kunnen niet gekoppeld worden aan de applicatie van Payconiq by Bancontact.
Kan ik rekeningen en kaarten van verschillende banken koppelen in de Payconiq by Bancontact-app?
U kunt in de Payconiq by Bancontact-app maar één bankrekening koppelen.
U kunt wel meerdere Bancontact-kaarten van Keytrade Bank en/of van een andere bank koppelen.
Nog vragen over de Payconiq by Bancontact-app?
Meer informatie vindt u in de FAQ op de website van Bancontact/Payconiq