Naar navigatie gaanNaar aanmelden gaanNaar inhoud gaan

Hoe kunnen we u helpen?

Klachten

Hoe een klacht indienen bij Keytrade Bank?

Hebt u een klacht, dan raden wij u aan om het volgende stappenplan te gebruiken. Hopelijk kunnen we u in stap 1 al helpen.

Stap 1

Niet tevreden? Neem dan zeker eerst contact op met ons contactcenter. Dat kan door te bellen naar +32 2 679 90 00 of te mailen naar info@keytradebank.com.

Stap 2

Voldoet het antwoord uit stap 1 niet aan uw verwachtingen, neem dan voor uw klacht contact op met onze Quality Care Service via e-mail qualitycare@keytradebank.com of via de post:

Keytrade Bank Quality Care Service Vorstlaan 100 B-1170 Brussel

  • klachten over onze betaaldiensten worden behandeld binnen de 15 dagen na ontvangst
  • klachten over onze andere diensten en producten worden behandeld binnen de 30 dagen na ontvangst
Stap 3

Gaat u niet akkoord met het antwoord van onze dienst Quality Care, dan kunt u als klant van Keytrade Bank uw klacht laten behandelen door een ombudsdienst.

Meer informatie over ons klachtenbeheer vindt u in artikel 15 van onze algemene voorwaarden.