Hoe kunnen we u helpen?
Klachten
Hoe een klacht indienen bij Keytrade Bank?
Hebt u een klacht, dan raden wij u aan om het volgende stappenplan te gebruiken. Hopelijk kunnen we u in stap 1 al helpen.
Stap 1
Niet tevreden? Neem dan zeker eerst contact op met ons contactcenter. Dat kan door te bellen naar +32 2 679 90 00 of te mailen naar info@keytradebank.com.
Stap 2
Voldoet het antwoord uit stap 1 niet aan uw verwachtingen, neem dan voor uw klacht contact op met onze Quality Care Service via e-mail qualitycare@keytradebank.com of via de post:
Keytrade Bank Quality Care Service Vorstlaan 100 B-1170 Brussel
- klachten over onze betaaldiensten worden behandeld binnen de 15 dagen na ontvangst
- klachten over onze andere diensten en producten worden behandeld binnen de 30 dagen na ontvangst
Stap 3
Gaat u niet akkoord met het antwoord van onze dienst Quality Care, dan kunt u als klant van Keytrade Bank uw klacht laten behandelen door een ombudsdienst.
- Voor klachten over bank-, krediet- en beleggingsproducten: Bemiddelingsdienst Banken-Kredieten-Beleggingen North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel Tel : 02/545 77 70 http://www.ombudsfin.be Ombudsman@Ombudsfin.be
- Voor klachten over verzekeringsproducten Ombudsman Verzekeringen Square de Meeûs, 35 1000 Brussel Tel. : +32 2 547 58 71 http://www.ombudsman.as info@ombudsman-insurance.be
Meer informatie over ons klachtenbeheer vindt u in artikel 15 van onze algemene voorwaarden.