Naar navigatie gaanNaar aanmelden gaanNaar inhoud gaan

Hoe kunnen we u helpen?

Gebruik van de kredietkaart

Welke verrichtingen kan ik met mijn kredietkaart uitvoeren?

De kredietkaart laat u toe om al uw uitgaven te regelen en om contant geld op te nemen zowel in binnen- als buitenland, alsook te betalen via het internet. De aan uw kredietkaart verbonden zichtrekening wordt slechts éénmaal per maand gedebiteerd. Een kredietkaart wordt vaak gebruikt als zekerheid, maar ze laat u vooral toe om te reizen zonder verschillende deviezen op zak te hebben.

Wat moet ik doen als ik 3 foute pincodes heb ingegeven?

Na 3 foutieve pincodes wordt uw kaart om veiligheidsredenen automatisch geblokkeerd. Deblokkeren kan u helemaal zelf via onze transactiesite.

  • Vraag een pincode-reminder aan
  • Lees de instructies en klik op ‘Begrepen’
  • Geef eerst uw pincode in aan een betaalterminal of aan een geldautomaat.

Opgelet: dat ingeven van uw pincode is nodig om de blokkering op te heffen. Elke tussentijdse contactloze betaling zonder pincode zorgt er namelijk voor dat u het proces helemaal opnieuw moet doen.

Wenst u gebruik te maken van uw kredietkaart in de Verenigde Staten?

Uw kredietkaart moet geactiveerd worden voor het buitenland in de opties van uw kaart op de App of de transactiesite.

Hoe de pincode van mijn kredietkaart wijzigen?

Dat doet u aan een geldautomaat. Steek uw kredietkaart in de geldautomaat, selecteer pincode wijzigen en volg de instructies op het scherm van de automaat.